Mag ik me even voorstellen, Gulabi is de naam! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Mister Hara - WaarBenJij.nu Mag ik me even voorstellen, Gulabi is de naam! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Mister Hara - WaarBenJij.nu

Mag ik me even voorstellen, Gulabi is de naam!

Door: Gulabi

Blijf op de hoogte en volg Mister Hara

26 Juli 2009 | Nederland, Delft

Hallo daar!

Ik wil me graag even voorstellen ik ben Gulabi de neef van Mister Hara. Gulabi betekend Roze in het Hindi maar dat konden jullie vast wel al raden.

Ik ben net als mister Hara opgegroeid in India maar dit was een hel voor lieve kleine roze Gulabi. Je kent de verhalen denk ik wel en tja Homo´s worden niet echt gewaardeerd in India. Toen ik oud en wijs genoeg was ben ik lekker naar Thailand vertrokken. Daar mag lekker alles.

Jarenlang heb ik in de showbizz gezeten. Eerst met mijn pauwenveren op het podium en later naar het strand vertrokken met mijn fireshow. People love it! Ik heb een hoop lol gemaakt met al mn Lady Boy vrienden, maar toen ik Mister Hara weer eens ontmoete in Maleisie (stouterd hij zegt dat hij nog steeds geen verslag heeft uitgebracht, petss petss billekoek voor Hara) dacht ik laat ik eens een andere weg in slaan. Nu hoop ik natuurlijk wel op wat opdrachtjes in Amsterdam, maar goed meiden we gaan het zien.

heel veel kusjes en jullie horen nog wel van mij

XXXXXXXXXXXXXX

  • 26 Juli 2009 - 20:21

    Carian:

    Go Girl!

  • 27 Juli 2009 - 11:13

    Anniek:

    Komend weekend weer raak toch? Gay-pride in A'dam?

  • 02 Augustus 2009 - 21:20

    Tineke Van Der Sman:

    Hoi,
    Wat ben jij schattig roze zeg!! In Nederland ben je op de goede plaats hoor. Hier mag heel veel. We wachten op al je verhalen. Veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Mister Hara

Actief sinds 01 Juli 2008
Verslag gelezen: 1803
Totaal aantal bezoekers 10713

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: