Pila beland op de EHBO - Reisverslag uit Delft, Nederland van Mister Hara - WaarBenJij.nu Pila beland op de EHBO - Reisverslag uit Delft, Nederland van Mister Hara - WaarBenJij.nu

Pila beland op de EHBO

Door: Mister Hara

Blijf op de hoogte en volg Mister Hara

12 Augustus 2008 | Nederland, Delft

Hallo Allemaal,

Tja je zal denken wat is er nu aan de hand?
Ik ging vandaag eens even met Pila de stad in, dat vind ze heerlijk even lekker winkelen en daar was al een tijd niets van gekomen.
Al snel slaagde ze met een gave gouden glittertas, die ze heeft gekocht bij Lies Village. De vrouw in de winkel was ontzettend aardig en entousiast. Ze vond het zo leuk dat wij gehaakt waren en daarom extra leuk dat wij een gebreide tas kochten.

Op naar de volgende winkel, zo'n grote winkel met een heeeeeele grote draaideur erin, je kent ze wel. Mensen moeten al vlug lopen anders krijgen ze de deur tegen hun hielen aan. Maar ja jullie hebben nog nooit benen gezien bij Pila. Ze heeft ze wel maar ze zijn verstopt onder haar rokje. Ze zijn zo klein dat ze simpelweg niet hard kan lopen, dus ja je raad het al. Ze was er bijna, bijna kon ze door de het kiertje naar binnen glippen, maar toen BOEM ...... daar lag ze ineens met een smak op de grond, de deur draaide door en ja daar zat ze met haar oog klem tussen de deur. Gelukkig werd hij snel stopgezet zodat ze er tussen uit kon komen, maar dit wel met een hoop pijn.

We belde Narangi op die bezorgd thuis zat, die was er zoenzo al optegen dat wij die grote gevaarlijke stad Delft in gingen. Maar hij ging wel mee naar de eerste hulp. We werden daar ontvangen door een hele aardige dokter, dokter Corparus. Zoals jullie op de rontgen kunnen zien is het bot van haar linker oog zwaar beschadigd. Het zit nu dan ook in een hoop gips en ze moet goed rusten. Dokter Coraprus vond ons wel een leuk stelletje en was erg benieuwd hoe die botten er nu bij ons uit zaggen dus voor de leuk mochten Narangi en ik ook op de foto. Hij vond het allemaal maar een vreemd gebeuren. Pila met haar kleine beentjes en raar oog bot, Narangi met zn lange nek, daar moet hij mee oppassen zegt hij daar kan snel wat verkeerd schieten, en dan ik zonder onderkaak. Ik kan dan ook niet zo goed dingen eten die een beetje hard zijn.

Pila ligt nu dus lekker in bed te rusten, met wat pijnstillers gaat het best wel goed. Dokter Corparus zei dat het wel snel zal genezen omdat ze zo gezond is. Ze heeft een tvtje boven haar bed, kan ze mooi naar de Olympische spelen kijken.

Nou jongens, geen zorgen het komt allemaal weer goed.

Groetjes Mister Hara

PS - Al onze foto's kun je vinden op http://misterhara.hyves.nl en daar is meer te lezen en te zien
PS - Het filmpje van de Apenheul is ook te zien op YouTube http://www.youtube.com/watch?v=TV7dxZKYjbQ
PS - Nog even over Pila, ze zal het vast heel leuk vinden om wat beterschapjes te krijgen, ze is tenslotte best wel zielig.

doei

Pila hier!!! Bedankt voor al jullie reacties, het gaat weer helemaal goed met me. Lies heel erg bedankt voor de lieve kaart. En Maaike wat lief dat je even bij me langs kwam.
Groetjes Pila

• 12 Augustus 2008 - 12:04

Inge:

Ah.. Pila van harte beterschap!
    Enne als je een keer zonder die mannen wil stadten. Dan ga ik wel met je mee!
    Kus

• 12 Augustus 2008 - 12:20

Son:

arme pila! wat een pech voor jou!
    gelukkig dat die knappe dokter je oog maken kon anders zou je nog een kunstoog moeten hebben , dat zou jammer zijn en onhandig ook ze vallen wel eens in je soep!

wat een prachtige x-ray foto's zeg nu zijn jullie nog bijzonderder dan dat jullie al waren.
    groetjes aan marijn en de mannen ennne heel veel beterschap! kus son

• 12 Augustus 2008 - 14:53

Ome Henne:

Hee Pila,

Wat erg dat dat is gebeurd. Wat nu een belangrijke vraag is, komt het nog goed met je oor denk je? Stel je voor dat het er af moet dat zou toch heel erg zijn dan zou je met een oor verder moeten.Laten we daar maar even niet aan denken.Nou veel sterkte he enne goed zorgen voor je oor he.Het heeft een voordeel je kan lekker uitrusten.
    Groeten van Ome Henne!

• 12 Augustus 2008 - 17:09

Ome Henne:

Wat ben ik stom zeg ik heb ik het verhaal niet goed gelezen ik dacht dat het om je oor ging maar het gaat om je oog en oogkas sorry Pila ik zal in het vervolg beter lezen.
    Ome Henne.

• 12 Augustus 2008 - 17:15

Lies:

Lieve Pila,

Heel veel beterschap toegewenst. Doe maar even lekker rustig aan.
    Maar als dit niet gebeurd was, dan zouden jullie ook niet die mooie rontgenfoto's gemaakt hebben. Die zijn toch wel heel bijzonder.

Laat je voorlopig lekker verwennen door de mannen, dan komt het allemaal wel weer goed.

Kus.

P.S. Het tasje staat je goed!!! Past bij je.

• 12 Augustus 2008 - 21:20

Mam Van Marijn:

Hallo Pila,
    Wel vervelend zo'n ongeluk zeg! Maar je hebt wel een fantastische tas gevonden.
    Van harte beterschap gewenst van mij. Tineke

• 13 Augustus 2008 - 12:57

Laura:

Lieve Pila,
    Jee wat een verhaal, zo'n grote draaideur is ook niks voor jou. Heel veel beterschap. En je hebt een mooie tas gekocht hoor.
    Liefs laura

• 13 Augustus 2008 - 14:00

Marie:

Wat een avontuur! Nou ik hoop dat t nu weer n beetje beter gaat! Coole foto's!
    X

• 13 Augustus 2008 - 16:38

Ria:

Nou Pila dat is me wat. Rust maar lekker uit en kijk maar lekker naar de olympische spelen. Goed kijken maar, want dan kan je misschien de volgende keer in Londen ook meedoen. Groetjes aan Narangi

• 13 Augustus 2008 - 22:30

Dries:

Wat een opluchting! Ik ben even bang geweest dat de hele Pila-ren van buitenaardse oorsprong was. De röntgenopnamen hebben me gerustgesteld. Het skelet vertoont geen buitenaardse trekjes. Trouwens, het winkelgedrag wijst ook op menselijke driften. Overigens zijn de ogen van mevrouw Pila extreem kwetsbaar. Veel meer dan haar oren en haar neus.
    Hoe dan ook, wij leven erg met haar mee.

• 14 Augustus 2008 - 20:41

Danielle:

wat een verhaal zeg
    nou pila heel veel beterschap en laat je maar lekker verwennen
    kus danielle

• 04 September 2008 - 12:17

Rence:

Heeey Pielie, hoe gaat het nu? ik hoorde dat Hara naar het Madonna concert was geweest..kon jij wel mee? jij bent toch fan. Ik ga een boterham eten doeg!